Sunday, December 26, 2010

Terima Kasih

pertama kali kiranya ingin diri ini mengucapkan terima kasih buatmu insan yang hadir ketika diri merasa kesedihan yang mula melemahkan semangatku....tanpa kita duga insan yang selalu tersenyum itu sebenarnya banyak yang dilaluinya hingga tanpa orang lain rasa apa yang terselindung disebaliknya,,,,air mata menjadi teman setiap hari hingga hadirnya insan yang banyak memberi dorongan dan nasihat hingga bangkit menjadikan kata-kata itu semangat meneruskan perjuangan yang belum berakhir,,,,dialah insan yang banyak mengajar erti hidup yang punya liku-liku kehidupan hingga menjadi lebih matang menilai insan yang hadir dalam hidupnya.
terima kasih buatmu yang menjadikan aku sahabatmu walaupun kita hanya mengenali melalui laman fb,,,aku mela mengagumimu kerana sifatmu yang tulus dan memberi diriku kata-kata semangat.hanya satu aku pohon agar dikau akan sentiasa memberi aku semangat agar aku dapat meneruskan dan mengerti hidup ini

                                TERIMA KASIH BUATMU SAHABAT,,,,

No comments:

Post a Comment