Sunday, December 26, 2010

wajahnya

wajahnya yang bersih tanpa mengetahui apa-apa derita yang ditanggungnya membuat hati aku menangis,,,,
raut wajahnya ingin mengenal dunia namun jika aku punya kuasa tidak ingin aku biarkan dia mengenali dunia yang punya banyak pancaroba hingga memusnahkan setiap insan yang tidak berhati-hati melangkah menyusuri hidup ini,,,aku tak mampu untuk mencari dan meneroka dunia ini,,,sudah lumrahnya setiap nasib seseorang ditanganNya,,,,kadang-kadang akal ini merobek seluruh pelusuk persada untuk mencari satu jalan punca yang terjadi,,,namun gagal dan jalan buntu ditemui,,aku pasrah seperti dia yang tidak mengetahui pap-apa,,,,menangiskah dia hanya ALLAH yang mengetahui hatinya,,,wajahnya yang cuba tersenyum hanya palsu kerana akutahu dibenak fikirannya itu memikirkan kenapa nasibnya begitu,,kenapa?????  hanya itu yang dia fikirkan selalu,,,namun tiada siapa yang pasti kerana hatinya akan sentiasa berdoa pada yang satu,,,,





                                                               
                                                    hanya satu ku berharap dikau tabah menghadapi dugaan ini,,,

No comments:

Post a Comment