Saturday, January 15, 2011

busy ke???

busy ke?hehehehehehe,cam kelakar bila aku cakap aku sibuk untuk minggu ini,,,yalah dah 3 hari tak buka blog untuk post sesuatu,namun hari ini tiada yang menarik untuk aku katakan disini,cuma sekadar hilangkan borong malam ini,mata yang ngantuk kembali segar apabila mendengar lagu dari desafm,mungkin korang tertanya apa aku buat untuk minggu ini,ya minggu ini aku hanya pergi mengadap tun sri lanang sahaja untuk mencari maklumat bagi tugasan metodologi penyelidikan. oleh kerana dr shaiful mahukan 15 artikel mengenai apa yang kita mahu lakukan so aku dan kawan-kawan terpaksa berada di ptsl 2 hari dari pagi sampai petang,,,penat jugak,ibarat seperti membuat thesis je,,,aduhai,,,,tapi apa2 pun kami seronok sangat,,,:)


keadaan yang paling dahsyat ialah apabila dalam minggu sebelumnya dan sekarang aku menjadi penggemar makan yang banyak akibat adanya temasya gemilang kolej aku,,kolej keris mas,akibat tidak boleh menahan nafsu yang kuat makan inilah maka duit cepat habis dan aku sudah hampir pokai,,,YA ALLAH apa nak jadi ngan aku ni,,langsung tak jimat,,erm maka dengan akibat itulah maka dengan segla hormatnya nanti aku terpaksa makan sekali sehari n berpuasa lah,,,takpelah asal aku boleh jimat,,,tu lah nasib badan yang boros sangat,,,harap-harap artikel nanti cukuplah 15 esok sebab hari rabu dah kena hantar,,:(


rasa kerinduan pada kampung juga jelas terasa saat aku sendirian,tinggal dua minggu sahaja lagi untuk aku pulang ke kampung,,,rindunya kat kampung,,,:(,KALAULAH aku dapat balik sekarang kan best,,rasa dah tak mahu datang lagi kat u ni,,,

MISS U ALL

ma,abah,abang lan,kak tie,kak na,adik,baby adila,,,
abg zie,kak lin n insyirah  (kat pendang,kedah)

atih rindu semua tau,,,,:(
atih sebenarnya dah hilang semangat sekarang, TAPI korang sentiasa cakap

~~`~:jangan putus semangat k,,,kuatkan semangat walau apa jua yang mendatang,lupakan segala kesedihan dahulu,,,jadiakan ia satu pembakar semangat yang hilang,,,

No comments:

Post a Comment