Tuesday, January 4, 2011

KENYATAAN

kenyataan yang harus diterima oleh seseorang dengan redha walau sedih macam mana pun itulah hakikat yang harus diakui..setiap tahun pasti benda yang pahit untuk ditelan wujub dalam hidupku,,kehilangan seseorang yang disayangi adalah sesuatu yang memahitkan diri,,namun itu adalah dugaan.keadaan dirinya yang derita mula menyedarkan aku tentang hakikat yang diputuskan dulu.. Ya ALLAH,rupanya ini yang harus aku terima.moga hari-hari akan datang membuat diriku tabah selalu,



p/s: keputusan muktamad yang harus diambil melupakan dan memulakan hidup baru deminya,,doakan dia akan bersatu berdua selamanya,moga kenangan mereka dahulu akan sentiasa kekal dan penyatuan cinta mereka masa dahulu akan bersemi,,,,,


walau keputusan ini membuat hati wanitaku tersentuh dan rasa sakit,,inilah yang terbaik untuk aku...:))


rasa sakit itu pertama kali muncul hingga membuat segala rasa bertamu dalam jiwa,,,aku tak pernah minta ia terjadi dan tak terlintas untuk suka,namun sudah suratan,aku hanya mampu berdoa dan berharap hidupku sentiasa ceria dan akan bertemu sang nakhoda,,,hanya padamu YA ALLAH aku  berserah,kerana ksihku hanya padamu,,rinduku hanya padamu selamanya,,,,cukuplah sekali rasa itu hadir kerana ia amat menyakitkan,,,,,

2 comments: