Friday, January 7, 2011

MASIH BELUM TERCAPAI

tahun 2010 telah pergi meninggalkan kita dengan seribu coretan suka dan duka,,,,,,
NAMUN,kini impian itu masih belum dicapai untuk aku lakukan,keinginan untuk pergi dan menikmati suasana damai menjadikan aku hilang dalam  alam realiti,,,

PASTI ANDA SEMUA ingin tahu kan apa yang saya ingin lakukan pada tahun 2010 kan?

oklah ini serba sedikit keinginan yang saya ingin lakukan sepanjang tahun 2010 tetapi tidak sempat untuk saya lakukan kerana ada beberapa masalah yang tidak dapat diatasi,,,











ini adalah gambar air terjun di kelantan

inilah impian yang ingin aku pergi untuk merasa damainya keadaan disini,sebenarnya sudah lama hasrat ini ku pendam,namun kini impian itu semakin terasa dalam hati,,,moga tahun ini hajat yang dipendam bakal tercapai,
terima kasih buat sahabat baik ku yang menawarkan untuk membawa aku ke sini,,doakan aku agar impian ini tercapai tahun ini ye,,,:)
sesiapa yang mahu ikut,sila lah bagitahu,,

2 comments: