Sunday, January 2, 2011

SEMOGA BERSATU

rasa yang datang adalah satu anugerah buat diri ini,datang tanpa di minta perginya tanpa di halau.siapakah yang salah dalam menilai rasa ini,aku atau dia yang mengerti,dirinya yang menyimpan sejuta rahsia membuat aku terfikir apakah yang dirinya sembunyikan? setiap kali aku bertanya pasti tiada jawapan tentang persoalan itu,aku ibarat seperti manusia yang tidak ada perasaan,,tapi salah aku yang menjadikan semuanya begini,hanya satu aku berdoa agar dia akan berjaya dalam cita-citanya dan bersatu menempuh kebahagiaannya,






bersatu atau tidak semuanya sudah tertulis,kata orang kita hanya merancang tapi hanya DIA yang menentukan segalanya, hanya doa yang sentiasa berbekal mengiringi langkah perjalanannya,


setiap kali kau berbicara dengan segala rasa,membuat aku mengerti hatimu,,kadang-kadang aku terkesima dengan kata-katamu,kagum dengan sikap bersahaja engkau pamerkan,,,:))~~~







p/s:kadang-kadang kita terpaksa menyintai seseorang dari kejauhan dan meninggalkannya di tangan Tuhan,,,

No comments:

Post a Comment