Saturday, March 5, 2011

DIA DATANG LAGI

setiap tahun dia datang,dari tahun 2010 dan 2011 pasti dia muncul dengan bertemakan pelbagai,,itulah realitinya,,,sampaikan aku pening kerana tidak tahu nak buat apa lagi agar setiap tahun itu dia datang dengan kemudahan kepada setiap orang,,,,

saya dah agak pasti semua orang tertanya kan apa yg datang setiap tahun itu,,tidak lain dan tidak bukan,yang pasti semua kolej kediaman meraikan dengan jayanya,,begitu juga dengan kolej yang saya dusuki,,kolej keris mas,,,tema tahun ini ialah tema elegence,,black n pearl,,,tapi aku cuma memakai baju kurung je bersama roomte yang hampir sama dengan bajuku itu,,,dalam takde mood pergi juga kerana mahu makan,,rugilah bayar tapi tak makan,,betul tak kawan-kawan,,,kalau betul tolong jawab yea.....heheheheehhe

kat sini saya sertakan gambar-gambar saya dan kawan-kawan roomte,,
hati yang bersedih harus diisi dengan melakukan aktiviti agar kita dapat melupakan segala yang berlaku,,,itulah yang sentiasa menganggu ruang legar kotak mindaku sejak dua minggu lepas,,,semoga insan yang tersayang dikampung sihat sejahtera selalu,,,


gambar-gambar semasa dinner kolej 

semasa menunggu bas


bersama roomate


bersama sahabat roomte

sebelum balik sempat lagi bergambar,,he

selepas menjamu selera

sempat bergambar lagi,,,:)


inilah serba sedikit gambar yang kami rakamkan sebagai kenangan,,,:) kenyang sangat malam tu,,,semoga kenangan ini sentiasa mekar dalam memoriku,,,,terima kasih buat zatil yang banyak memberi semangat sepanjang sebelum pergi dinner kerana mampu membuat diriku lebih tabah untuk hadapi semua yang telah berlaku,,,:)


hidup ini tidak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan

saya keliru dengan perasaan awak,,
awak juga keliru dengan perasaan dia,
lalu kita membuat keputusan
lupakan tentang perasaan,
capai apa yang perlu dalam kehidupan,
awak kata itu yang terbaik,,
saya sokong,,tapi awak seperti berduka,
awak sedih atau kecewa?
orang yang awak tunggu dan harapkan tu
dah lupakan awak,,dah tak ingat lagi
awak buat-buat gembira tapi hati awak 
sedih kan???
saya kawan awak,,saya mahu lihat awak 
gembira,tak mahu awak sedih lagi,,,,
saya mahu lihat awak tersenyum...
senyum lah,,,macam ni....:)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,




No comments:

Post a Comment