Wednesday, November 10, 2010

hati berbicara

 sungguh aku tak sangka dalam meniti lumrah kehidupan ini rasa mula makin sedih,,ya sedih tatkala insan yang baik mula mencorakkan rasa bersalah dalam diri ini,,,,


ya sungguh aku tak sangka,
tak sangka dengan kamu yang berani buat begini,,,
ya sungguh tak sangka,
hati mula merasakan kesakitan kini,,,
KENAPA??
tergamaknya,,,,aku yang tidak bersalah diheret sama dalam situasi dirimu,,,
mengapa??







hati ini hanya pada yang ESA,


setiap insan tidak sedar bila dia mula menyakiti seseorang sama ada kawan, kekasih, ibu bapa...oleh itu dalam berbicara harap berhati-hati kerana tanpa kita sedari ada insan yang terasa,,,,


                                                              ya ALLAH,
                                                             bantulah hambamu ini,,
                                                                     aku derita,
                                                  aku sengsara dibawah sinaran mentari,,
                                                                    aku sengsara,
                                                             menangisi kekhilafan diri,,,
                                                                bangkit namun rebah
                                                             bangkit tapi lemah sangat,,
                                                                     ya ALLAH,
                                                              berikan aku pedoman
                                                      untuk melakar sejuta pesona alam
                                                         mencari keinsafan duniawi,,,
                                                      bangkit melintasi tabir kepayahan,,
                                               seteguk kesabaran bisa membantu diriku,,,

No comments:

Post a Comment