Friday, February 25, 2011

Di saat aku mencintaimu,,,


mesti korang yang baca  blog saya hari terkejut kan?apa tidaknya entri kali ni buat korang terfikir-fikir siapa yang telah buat saya  jatuh cinta kan?;)
lalalalalalalalalalalalalal:[ opss nyanyi lak,oklah kmbli kat tajuk utama ye,,,jeng jeng
sbnrnya mmg saya mencintainya,sbb sllu dlm hati sya ni n sllu di hati stp manusia kat muka bumi  ini,pasti korang dah agak kan siapakah itu?


oklah berbalik kepada entri kali ni saya tak tahu nk cerita pasal pe,,kadang-kadang boring,bosan,sedih,gembira,sakit...tapi tu dah lumrah alam kan?mana ada manusia tkde perasaan,klu tkde msti plik kan?cb korang fikir klu mnsia tkde prsaan apa yg jadi,msti plik kan?

contohnya:klu korang tgok pkwe korang dgn sorang awek lain,marah tak?msti mrh kan,silap kuar api,,hukhukhuk,,,(tiada kaitan dgn sesape ye)

biasalah tu kepada yg bercinta ye,jagalah prsaan hati pasangan anda masing-masing ye,semoga kalian akan berkekalan hingga akhir hayat,,saya doakan trtma buat sahabat saya yag dua org tu ye,,,huhuhuhuhu


oklah sudah smpi saat saya katakan sesuatu buat korang ye,,,gempaq tau korang msti happy tak pun nangis sakan(tkde kaitan langsung),,,tajuk entri tu tlh hdr saat jiwa ssrg mrsakan satu rasa yang bhgia tapi kata orang pengorbanan tu pntg kan?klu btul dia jdh untk kita insya-ALLAH suatu hr nnti kita pasti bersatu dgn nya,btul tak?msti korang sokong saya 100%,,,,,,:)

khdpn tu satu yg prlu kita lalui walau mnyakitkan sbb dlm myktkan pasti ada kgmbraan yg akn muncl,,,kdg2 org plik dgn tgkahku,,bahagia ke?sedih ke?mgkn sbb aq ni perahsia kot,,,~ ~~``~~,,,,,bila dh sdh bgtu trgat lagu yg dadali nyanyi tu,,yg bertajuk "disaat aku mencintaimu",,,tapi akhirnya ditgalkan,,,tapi knpa?mgkn itulah prsoalan yg dicari n katanya msti yakin dgn pngrbanan,,klu korang sggup tak??




p/s:pengorbanan itu terlalu sakit n payah untuk diterima walau dlm keterpaksaan,,,,
       namun kerana satu kata yg harus difikir,,lalu jln kedukaan yg dipilih antara dua hati
       diambil walau tangisan yang mengiringi langkahmu,,,,



semoga sang hati tetap teguh
biarpun telah berlalu pergi,
menerima satu ketentuan,
yang terlalu sukar,
yang pasti hati mereka,
masih bisa mengingatinya,
menjadi satu cebisan,
mengharungi nota-nota,
kehidupan ini.......

No comments:

Post a Comment