Sunday, October 10, 2010

kesibukan menyiapkan tugasan untuk bagi pembentangan hari selasa ini membuatkan aku lupa untuk melayari blog ini.sudah lama ku tinggalkan blog ini sepi tanpa berita untuk dititipkan di halaman ini.hari ini baru aku berpeluang untuk coretkan luahan rasa.selama tiga hari tanpa kelas, aku hanya berkunjung ke ptsl untuk mencari bahan rujukan tugasan novel dan dekorasi melayu. sungguh penat rasanya, namun sudah lumrah sebagai pelajar.hari exam semakin datang menjenjuk diriku, membuatkan aku makin bimbang dan gusar andai pointer semester ini akan jatuh.harap-harap dapatlah aku buat yang terbaik.kerinduan pada keluarga dekat nun jauh di sana membuatkan aku termenung memandang langit yang luas terbentang.aku suka melihat pokok-pokok yang menghijau pabila aku membuka tingkap,rasa kesunyian dan kedamaian bagi mencoretkan sesuatu sahaja,

No comments:

Post a Comment