Monday, January 10, 2011

RINDU

rasa rindu yang mencengkam dada membuat aku ingin pulang ke kampung..makin lama rindu itu makin terasa dalam diri.

rindu itu sentiasa hadir dalam diri saat teringat zaman sekolah dahulu, kenangan itu masih segar dalam ingatan hingga sekarang.menjadikan satu kamus dalam hidup aku,,,aku rindu semua kawan-kawan yang banyak membantu aku dan mengajar aku tentang kehidupan,tidak lupa jasa cikgu yang selalu menjadikan aku mengerti tentang pentingnya ilmu di masa hadapan,
terima kasih buat cikgu-cikgu smkbc yang banyak menolong terutama cikgu 6 bawah dan 6 atas,kerana jasamu akan ku kenang selamanya,saat diri ini jatuh dikau hadir memberi semangat hingga aku akhirnya berjaya menjejakkan kaki ke universiti
THANKS CIKGU SEMUA!!!


kerinduan ini kutitipkan buat sahabatku 6 atas 1,,,jiah,qistin,mira,sue,jannah,tura,zati,gmah,ada,bedah,dan ramai lagi kerana kemeriahan suasana kelas masih segar dalam ingatan,kenakalan kita semua sudah terpahat dalam kamus hidup ini,,,,,rindu untuk bertemu korang semua,,


MISS U ALL ^_^


buat sahabat lelaki,,,alif,piji,yie,mamat,nik,semi,mat ju,ju,zaid

kenakalan korang menjadikan kelas kita gamat kan??adakah korang masih ingat aku dan kawan-kawan kita semua? kami merindui suasana itu,,,semuanya sudah membawa haluan masing-masing,ada yang masih belajar,ada yang sudah bekerja dan sudah mendirikan rumah tangga,,,,


SAHABAT AKU RINDU KORANG,,,,:) ~ ~

No comments:

Post a Comment